Forum ASG Częstochowa
C. S. A. - Częstochowski Sojusz Airsoftowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

5. 09.2010 - 9:30 MOUT Cegielnia FireFight Simulation nr. 1

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 15:55, 30 Sie 2010    Temat postu: 5. 09.2010 - 9:30 MOUT Cegielnia FireFight Simulation nr. 1

MOUT ”Cegielnia” FireFight Simulation #1

zbiórka: 9.30
miejsce zbiórki: budynek "B" (patrz: mapa)
rozpoczęcie: 10:00


DRUŻYNA HONOR
Sytuacja: Ocena wyszkolenia w ośrodku MOUT (działania wojskowe w terenie zurbanizowanym)
Zadanie: Drużyna „Honor” kontrolować co najmniej 2 z 3 celów, znajdujące się w punktach: Alpha, Bravo i Charlie po upływie czasu 30 minut lub wyeliminować przeciwnika z obszaru działań.
Przeciwnik: Siły przeciwnika to niewielka jednostka piechoty.
Siły własne: 3 drużyny piechoty spadochronowej
Teren: Cegielnia. Skomplikowany teren miejski, w skład którego wchodzi wiele zniszczonych budynków z terenem zalesionym dookoła całego kompleksu.

DRUŻYNA LOYALTY
Sytuacja: Ocena wyszkolenia w ośrodku MOUT (działania wojskowe w terenie zurbanizowanym)
Zadanie: Drużyna „Loyality” kontrolować co najmniej 2 z 3 celów, znajdujące się w punktach: Alpha, Bravo i Charlie po upływie czasu 30 minut lub wyeliminować przeciwnika z obszaru działań.
Przeciwnik: Siły przeciwnika to niewielka jednostka piechoty.
Siły własne: 3 drużyny piechoty spadochronowej
Teren: Cegielnia. Skomplikowany teren miejski, w skład którego wchodzi wiele zniszczonych budynków z terenem zalesionym dookoła całego kompleksu.

PIROTECHNIKA
brak

RUNDA
Runda rozpoczyna się na 3 gwizdki. Trwa przez 30 minut lub patrz: „zwycięstwo”.

RESPAWNY
Respawn to miejsce, w którym drużyna rozpoczyna daną rundę. Respawn to miejsce, w którym osoby ze statusem (KIA) oczekują na zakończenie rundy.

ZMIANY STRON
Po zakończeniu rundy, obie drużyny przegrupowują się w punkcie „B”, a następnie idą na nowe respawny. Po każdej rundzie w ten sposób wygląda zmiana stron.

ZWYCIĘSTWO
Za wygraną drużynę uznaje się tą, która przed upływem czasu 30 minut wyelimiunuje cały zespół przeciwny, bądź po upływie czasu 30 minut kontroluje co najmniej 2 punkty. W momencie przejęcia przez jedną z drużyn przed upływem czasu 3 punktów, tzn. gdy jedna z drużyn jest w posiadaniu 3 punktów w tym samym czasie, jest uznawana za wygraną i krzyczy głośno KONIEC! KONIEC! KONIEC (3 gwizdki).

JAK ZDOBYĆ PUNKT
Dany punkt uznaje się za zdobyty w momencie gdy w danym przedmiocie (określone na strzelance) znajduje się dany przedmiot (określony na strzelance).

przykład:
W każdym z punktów A,B,C będzie przedmiot „x” a obok którego będzie leżał przedmiot „y” – loyality i przedmiot „z” – honor. Dany punkt uznaje się za zdobyty gdy w przedmiocie „x” znajdzie się przedmiot „y”, bądź „z”. Odbicie budynku uznaje się tylko wtedy gdy z przedmiotu „x” wyjmie się przedmiot „y”, odłoży tuż obok przedmiotu „x” i włoży swój, czyli np.: będzie to przedmiot „z”.

MEDYK
Podstawowe przeszkolenie medyczne w dzisiejszych czasach posiada każdy żołnierz i każdy może udzielić pomocy rannemu koledze.

UWAGI
- Śmierć (KIA): Podwójne trafienie.

- Ranny: Status rannego jest przydzielany żołnierzom trafionym tylko i wyłącznie jedną kulką.

- W przypadku odniesienia rany (trafienie jedną kulką) żołnierz kładzie się na ziemie w miejscu, w którym został trafiony i woła kolege z drużyny. Jeśli ten przybędzie w ciągu 5 minut i założy mu opatrunek na ramie lewe bądź prawe, żołnierz wraca do działań. Po powrocie do gry w przypadku kolejnego trafienia obojętnie w jaką część ciała żołnierz odnosi śmierć i wraca na własny respawn.

Ranny żołnierz (oczekujący leżąc na pomoc kolegi) nie może strzelać, nie może wstawać, może się czołgać. Ranny może wołać medyka leżąc.
Rannego żołnierza można transportować: ciągnąć, podnosząc przez dwóch kolegów, sposobem strażackim.
Jeżeli ranny żołnierz (oczekujący leżąc na pomoc kolegi) otrzyma drugie trafienie, automatycznie jest uznawany za zabitego (KIA).

- Wyleczony:za wyleczonego żołnierza uznaje się tego który przed upływem czasu 5 minut został zaopatrzony przez jednego ze swoich kolegów i posiada widocznie zawinięty bandaż na lewym lub prawym ramieniu. Kolejne trafienie oznacza śmierć.

- Inne: Jeżeli został trafiony i jest ranny wystarczy, że powiesz "nie żyjesz", nie trzeba go dobijać.


MAPA TERENU


[link widoczny dla zalogowanych]


LEGENDA:
- kolor czerwony: granica działania
- żółte kułeczko: respawn
- niebieskie kółeczko: punkt


LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. kat
3. kat
4. kat
---
5. kat
6. kat
7. kat
8. kat

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

Jest to pierwsza strzelanka organizowana przeze mnie i moim celem było stworzenie czegoś co w jak najbardziej możliwy sposób odwzoruje realne działania w terenie zurbanizowanym. Zmusi drużyny do wzajemnej współpracy, stworzenia taktyki działania przed wkroczeniem do akcji itd. gdyż podwójne trafienie oznacza oczekiwania na respawnie na kolejną rundę.

W przyszłości chciałbym zorganizować podobną strzelankę dodając między innymi magazynki typu REAL CAP z ustaloną wcześniej ilością na pojedynczego żołnierza w danej rundzie, oraz włączyć do gry pirotechnikę, ale to już na innym terenie dostępnym do tego typu przedsięwzięć ale to już dla osób zainteresowanych.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:22, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 16:54, 30 Sie 2010    Temat postu:

Nie to że się czepiam ale zdobycie budynku "B" bez sprzętu alpinistycznego jest nie możliwe. Chyba wież o jaki budynek chodzi ; chyba że masz na myśli teren pod budynkiem to tylko popraw
Powrót do góry
Kamelon
K.A.T.



Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: K.A.T.

PostWysłany: Pon 17:04, 30 Sie 2010    Temat postu:

Czepiasz sie...
A dla chcącego to i bez sprzętu da się Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rechot




Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:50, 30 Sie 2010    Temat postu: Re: 5. 09.2010 - 9:30 MOUT Cegielnia FireFight Simulation nr

No to zacznę wywodzenia Razz

1. Moim zdaniem 48 osób jak na Cegielnie jest to znacznie za dużo. Musimy pamiętać że bardzo blisko mieszkają tam ludzie i ostatnio są tam dość często strzelanki. Prędzej czy później może być jakiś problem.

2. Jedno zastrzeżenie co do zasad.
sas napisał:

MEDYK
Podstawowe przeszkolenie medyczne w dzisiejszych czasach posiada każdy żołnierz i każdy może udzielić pomocy rannemu koledze.

- Śmierć (KIA): Trafienie w głowę, podwójne trafienie w inne miejsce niż głowa. W przypadku śmierci żołnierz wraca na własny respawn i czeka do zakończenia rundy.

- Ranny: Status rannego jest przydzielany żołnierzom trafionym tylko i wyłącznie jedną kulką.


Moim zdaniem to że ktoś dostanie serią oznacza KIA jest trosze ograniczające grę i niebezpieczne.

Dlaczego ?? W większości przepadków ktoś dostanie seria, będzie mało rannych i nie będzie zabawy z ratowaniem. Tak samo jeżeli każdy będzie mógł ratować, skończy się polowanie na ich Medyków, co jest dość przyjemne Smile
Niebezpiecznie, albo raczej nie przyjemnie jak ktoś będzie dobijał rannego kolejnym strzałem.

Moja propozycja.

KIA- trafienia w głowę- co też nie jest rozwiązaniem bo zaczną się HEAD SHOTy lub osoba która była ranna powyżej 5 min.

Ranny- osoba która dostała w kończynę.


To jest moje zdanie. Jest to twój scenariusz i twoje zasady.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:17, 30 Sie 2010    Temat postu:

a wyobrażacie sobie jak ktos bedzie specjalnie celował ci w głowe? zazwyczaj sie tego unika a tu bedzie to priorytetem..
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 21:24, 30 Sie 2010    Temat postu:

sas napisał:
Cytat:
- Śmierć (KIA): Trafienie w głowę


Według mknie to jest a raczej będzie przesada [ponieważ każdy będzie strzelał po głowie by wyeliminować gościa od razu

rechot napisał:
Cytat:
1. Moim zdaniem 48 osób jak na Cegielnie jest to znacznie za dużo. Musimy pamiętać że bardzo blisko mieszkają tam ludzie i ostatnio są tam dość często strzelanki. Prędzej czy później może być jakiś problem.


Co do tego to rechot masz w zupełności rację prawda panowie i panie jest taka że za dużo osób zaczeło się tam kręcić i może stać się krzywda osób trzecich a tego raczej byśmy nie chcieli ponieważ wystarczy jedna porządna wpadka a nasze środowisko będzie na celowniku policji i z tym musimy się liczyć.

Powiem to co zwykle i możecie mi wierzyć czy nie ale CZASY CEGIELNI SIĘ KOŃCZĄ

I nie zgrzytajcie zębami ponieważ jak każdy się zastanowi porządnie to do takiego wniosku

Ale wracając do tematy nie ma możliwości przerzucenia tej akcji na inny teren ??
Powrót do góry
Rechot




Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:25, 30 Sie 2010    Temat postu:

Wiec najlepiej zrobić tak. Trafiony obojętnie gdzie ranny, po 5 minutach trup. Jeżeli w ciągu tych 5 min zostanie uleczony to przy następnym postrzale trup.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:30, 30 Sie 2010    Temat postu:

Oczywiście i to będzie dobre rozwiązanie. Lubie się strzelać ale nie mam zamiaru po strzelance jechać do szpitala by mi poszywali twarz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 22:18, 30 Sie 2010    Temat postu:

Dziękuję wszystkim za uwagi i z tego co piszecie wnioskuję, że trochę za hardcorowo to wyglada choś mi to nie przeszkadza (co widac po moim nosie Smile hehe) , ale jeśli chodzi o:

ZMIANIA TRAFIENIA:
- trafienie to jasne ze mozna pojsc na ustepstwa, poniewaz chodzio bezpieczenstwo osob bioracych udzial, tak wiec ZMIENIAM ZASADE ze jedno trafienie rowna sie status "rannego" obojetnie w jaka czesc ciala, a dwa trafienie to status "kia", wtedy nikt nie bedzie celowal w twarz. Jezeli widzimy ze osoba trafiona lezy to nie trzeba jej dobijac, wystarczy powiedziec "nie zyjesz" (szkoda kulek Wink )

- kewestia osob na strzelance jest do rozwiazania poniewaz jeszcze procz kat nikt nie jest wpisany a nie sadze by bylo wiecej niz 48 osob. Walka odbywa sie glownie w centrum komplekstu tak wiec nie powinno byc problemu z cywilami, zwlaszcza ze nie ma respow, tzn seria trafien oznacza smierc. W tym przypadku nie bal bym sie o to ze cywile beda mieli problem, gdyz szybko szeregi sie przeczyszcza. Uwazam ze w takich warunkach jak napisalem z pewnoscia damy rade, Panowie i Panie.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:56, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 22:26, 30 Sie 2010    Temat postu:

rifraf napisał:
Nie to że się czepiam ale zdobycie budynku "B" bez sprzętu alpinistycznego jest nie możliwe. Chyba wież o jaki budynek chodzi ; chyba że masz na myśli teren pod budynkiem to tylko popraw


Wiem ze dany teren jest w ruinie, ale celowo wybralem ten obszar. Dobrze myslisz, nie chodzilo mi o pietro, poniewaz ono nie istnieje Wink hehe.

Kwestia trafień i punktu "Bravo" zostala rozwiazana, tak wiec jesli ktos ma uwagi to prosze pisac, a jezlie komus owe zasady pasuja to prosze sie wpisywac na liste i nie bać się. Zasady sa inne niz zawsze poniewaz pojedyncza smierc oznacza oczekiwanie na kolejna runde na respie, co jest kontrowersyjne, inne niz zawsze. Wymusza od zespolu taktyki, szczescia i przede wszystkim ubezpieczania wzajemnego i dzialania zespolowego co jest moim celem w tej strzelance i co mam nadzieje ze dojdzie do skutku, ale zobaczymy.

Prosze o przemyslenia czy nam taka strzelanka odpowiad czy nie. Jeśli tak to zapraszam do LOYALITY.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:42, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Mozzart
Weteran C.S.A.



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:53, 30 Sie 2010    Temat postu:

wszelka pirotechnika jest tam zakazana dlatego darujcie sobie dymy coby dymu nie bylo....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 6:03, 31 Sie 2010    Temat postu:

sas napisał:
Cytat:
Wiem ze dany teren jest w ruinie, ale celowo wybrałem ten obszar. Dobrze myślisz, nie chodziło mi o piętro, ponieważ ono nie istnieje Wink hehe.


Jednak się mylisz piętro w tym budynku istnieje i jak było by wejście to daje drużynie bardzo dużą przewagę a owe wejście istnieje tylko nie napiszę gdzie ponieważ tam jest zbyt niebezpiecznie
Powrót do góry
Święty Mikołaj
Weteran C.S.A.



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: słoneczne tysiąclecie

PostWysłany: Wto 11:25, 31 Sie 2010    Temat postu:

to chcę zobaczyć minę cywilów i samych graczy jak ktoś puści czeskiego dyma, takiego jak był pod koksem w trakcie szturmu na budynek na modern warfe, efekt był taki że prawie cały blok zniknął.

sas. zasady mówią jasno i wyraźnie: na cegielni nie używa się pirotechniki i już. A jak ktoś kiedyś odpalał tam dymy, to tylko powinien się cieszyć że nie dostał saperką po czaszce.

Jak chcesz pirotechniczyć, wybierz inny teren, a nie miejscówkę jak by na to nie patrzeć w centrum miasta.

Do modów i adminów, pillnować tematu i czyścić na bierząco.

i proszę sobie darować odzywki w stylu: "Bez przesady Mozzart. Moze pobawimy sie w klocki." bo ani to śmieszne ani smaczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harry
Zły Pan Moderator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 833
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 16:48, 31 Sie 2010    Temat postu:

Panowie, jak jest jakaś miejscówka, na którą nie wchodzi się całkiem legalnie i właściciel przymyka oko, to się robi wszystko, żeby takową zachować - jak ktoś bardzo chce, żeby dzięki niemu miejscówka stała się niedostępna, to bardzo proszę - ale środowisko bardzo "polubi" takiego osobnika. Temat czyszczę, a następne wrzuty personalne do kogokolwiek zostaną nagrodzone ostrzeżeniem i blokadą pisania postów na tydzień.

Streszczenie dyskusji z usuniętych postów: Zakaz używania wszelkiej pirotechniki, błyskowej, hukowej, dymnej i innej.

wolves napisał:
a wyobrażacie sobie jak ktos bedzie specjalnie celował ci w głowe? zazwyczaj sie tego unika a tu bedzie to priorytetem..


Przypadkowe trafienie w głowę się zdarza, natomiast za celowe i notoryczne strzelanie po głowie delikwent zostanie wyproszony ze strzelanki za złamanie:

Regulamin strzelanek CSA, rozdział IV, punkt 4 napisał:
W sytuacjach walki bezpośredniej (dystans <5m ) zalecana jest rozwaga w sile ognia - nie należy eliminować serią, zwłaszcza długą, mając czyste trafienie (cel znajduje się w przyrządach celowniczych), należy także unikać strzelania w głowę i okolice twarzy.


Czytać zasady walki Panie i Panowie, zwłaszcza Ci krótcy stażem.

Zły Pan Admin.


Ostatnio zmieniony przez Harry dnia Wto 17:01, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hawranek
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:28, 01 Wrz 2010    Temat postu:

LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. kat
3. kat
4. kat
---
5. kat
6. kat
7. kat
8. kat

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. BW
7. BW
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:55, 01 Wrz 2010    Temat postu:

LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. kat
3. kat
4. kat
---
5. kat
6. kat
7. kat
8. kat

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. BW
7. BW
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2.Bombel
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
eendriu




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: C.O.N.A.

PostWysłany: Śro 20:04, 01 Wrz 2010    Temat postu:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. kat

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. BW
7. BW
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2.Bombel
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 13:58, 02 Wrz 2010    Temat postu:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. BW
7. BW
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2.Bombel
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
sprinter




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Borowno

PostWysłany: Czw 14:35, 02 Wrz 2010    Temat postu:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. BW
7. BW
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2.Bombel
3.Sprinter
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olo




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Czw 16:01, 02 Wrz 2010    Temat postu:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. BW
7. BW
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2.Bombel
3.Sprinter
4.olo
---
5.adhd
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stachu
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 17:10, 02 Wrz 2010    Temat postu:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. Stachu
7. Adam
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2.Bombel
3.Sprinter
4.olo
---
5.adhd
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hawranek
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 2:49, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Mamy piątek i wpisanych 21 osób.
Reszta czyta i ma nas w dupie, czy pragnie nam jakąś niespodziankę zrobić?

Czy tak trudno się dopisać?

Może wprowadźmy zasadę, że kto się nie wpisał to nie ma wstępu na imprezę.

A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 8:50, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Oczywiście że jestem ZA i takie cuś powinniśmy wprowadzić
Powrót do góry
Harry
Zły Pan Moderator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 833
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 14:53, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Pewnie się zjawię, natomiast nie wiem, po której stronie będę walczył - wliczcie mnie w ogólny stan, ew. zdecyduję później.

Cytat:
Może wprowadźmy zasadę, że kto się nie wpisał to nie ma wstępu na imprezę.


To chyba nie jest najlepszy pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 20:19, 03 Wrz 2010    Temat postu:

ZMIANA 1:

Zmieniony zostal jeden z respów. Przesuniety zostal resp L. Unikniemy dzieki temu znaczej przewagi jeden z druzyn ktora startowala by w punkcie H i nie mam od razu atakowala by ze swojej prawej flanki druzyne przeciwna.

Prosze sie zapoznac.

[link widoczny dla zalogowanych]

ZMIANA 2:

Nastepna zmiana to sposb zdobycia punktu. By bylo ciekawiej sytuacja wyglada nastepujaco.

W 3 punktach beda pudelka, w ktorych bedzie

KARTKA Z BLOKU TECHNICZNEGO
MARKER DO PISANIA
ZEGAREK

Osoba ktora piewsza dopadnie dany punkt, otwiera pudelko i wpisuje na kartce:

- nr rundy
- nazwe druzyny
- ksywke swoja
- godzine

np:

1. HONOR / LOYALITY / marchewka / 0:00
Powrót do góry
Maciejko91




Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:49, 03 Wrz 2010    Temat postu:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. Stachu
7. Adam
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2.Bombel
3.Sprinter
4.olo
---
5.adhd
6. Igor
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 1:30, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Bardzo prosze o równomierne wpisywanie sie do teamow. Jezeli teamy nie beda rownomiernie podzielone i tak bedzie autobalance
Powrót do góry
Mozzart
Weteran C.S.A.



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:34, 04 Wrz 2010    Temat postu:

-kill
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 11:32, 04 Wrz 2010    Temat postu:

LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2. bombel
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. Stachu
7. Adam
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2. Sprinter
3. olo
4.
---
5.adhd
6. Igor
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 11:44, 04 Wrz 2010    Temat postu:

sas z jakiej racji przerzucasz bez mojej wiedzy osobę z mojej drużyny jaja sobie robisz ??

LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. Stachu
7. Adam
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2. Bombel
3. Sprinter
4. olo
---
5.adhd
6. Igor
7. rudi
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.


Jak chcesz sobie przerzucać ludzi to bynajmniej nie z BR.
Wprowadzam nową osobę o ksywce "rudi"


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 12:11, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 14:05, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Niezalezni z druzyny HON beda przerzucani do LOY w zwiazku z tym, że za dużo ludzi jest w tej drużynie.

rifraf napisał:
sas z jakiej racji przerzucasz bez mojej wiedzy osobę z mojej drużyny jaja sobie robisz ??


Pomyliłem Bąbel z Bombelem. Sorry, za pomyłkę.

LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny. adhd
2. igor
3. olo
4.
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. Stachu
7. Adam
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2. Bombel
3. Sprinter
4. rudi
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:30, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Maciejko91




Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:10, 04 Wrz 2010    Temat postu:

LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny. adhd
2. igor
3. olo
4. Czarny (niestety nie jestem pewien, czy bede na 100%, poniewaz zalezy to od tego o ktorej wroce:) aczkolwiek doloze staran aby sie pojawic)
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. Stachu
7. Adam
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2. Bombel
3. Sprinter
4. rudi
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 23:22, 04 Wrz 2010    Temat postu:

LOYALITY:

1 drużyna:
1 dca plut. kat sas
2. Cieśla KAT
3. wolves KAT
4. kasia KAT
---
5. bąbel KAT
6. czarny KAT
7. eendriu KAT
8. violek KAT

2 drużyna:
1 dca drużyny. adhd
2. igor
3. olo
4. Czarny (niestety nie jestem pewien, czy bede na 100%, poniewaz zalezy to od tego o ktorej wroce:) aczkolwiek doloze staran aby sie pojawic)
---
5. Dejv
6. Oskee
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.

HONOR:

1 drużyna:
1 dca plutonu. Havvi
2. Mały
3. EuGene
4. Wołek
---
5. Gryzak
6. Stachu
7. Adam
8. BW

2 drużyna:
1 dca drużyny.rifraf
2. Bombel
3. Sprinter
4. rudi
---
5.
6.
7.
8.

3 drużyna:
1 dca drużyny.
2.
3.
4.
---
5.
6.
7.
8.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 23:23, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 6:26, 05 Wrz 2010    Temat postu:

ZAMYKAM LISTE
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin