Forum ASG Częstochowa
C. S. A. - Częstochowski Sojusz Airsoftowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.10.2011 - PMC Wars 1.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciesla




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa/Raków

PostWysłany: Śro 9:05, 28 Wrz 2011    Temat postu: 2.10.2011 - PMC Wars 1.0

Miejsce: Koksownia (mapa zostanie podana na dniach) 
Start: od 8:30 do 9:00 z kasa na start, dalej już bez 

Wprowadzenie: 
W niedalekiej przyszłości wojny utraciły swój rozmach a państwa straciły wyłączność na ich prowadzenie. Na polu bitwy armie zawodowe zaczęły ustępować miejsca PMC - organizacją najemniczym prowadzącym wojenki za spore sumy pieniężne. 

Strony: 
White Scars
Imperial Fists

Przydział nastąpi na strzelance.

Charakteryzacja: 
Gracze wcielają się w role członków PMC. Ubranie się pod konwencję będzie punktowane dodatkową kasą na początek. Zasada jest jedna: im mniej przypominać będziecie wojskowych a bardziej najemników tym więcej dostaniecie kasy. 

Zasady trafień i respów: 
Każde trafienie pojedynczą kulka czy też serią jest traktowane jako rana. Ranny gracz może się kawałek odczołgać (ok 10m), strzelać z broni krótkiej oraz wołać pomoc. Po upływie 10min od postrzału ranny gracz wykrwawia się i wraca do szpitala/biura. Każdy gracz może zostać uleczony tylko dwa razy, trzecie trafienie oznacza śmierć. UWAGA! Obowiązuje zakaz strzelania do rannych graczy! Z drugiej strony żeby nie było tak łatwo każdy ranny gracz na komendę "rzuć broń!" wydaną z sensownej odległości (ok 10metrów) ma obowiązek się poddać (panowie nie bądźcie dupy, niewola aż tak straszna nie jest Wink). 

Trup musi pozostawić wszelkie rzeczy związane ze scenariuszem w miejscu trafienia.

Po śmierci gracz udaje się do szpitala o ile jest on w posiadaniu jego strony. W przeciwnym wypadku udaje się do biura. Czas respów wynosi 15min dla biura i 5min dla szpitala. Jeżeli śmiertelne trafienie otrzymało się podczas próby ucieczki z niewoli czas respawn'u wynosi 30min niezależnie od miejsca pobytu (szpital/biuro).

Medyk: 
Każda frakcja będzie posiadać medyka lub wielu w zależności od liczebności frakcji. Medyk leczy rannych graczy poprzez podejście do nich i zawiązanie na ręce bandaża (albo jego kawałka). 

Jeniec i jego przesłuchiwanie:
Jeńcowi można zabrać wszelką broń jednakże musi on zostać poinformowany gdzie jego replika aktualnie się znajduje. Wszelkie rzeczy związane ze scenariuszem jeniec może oddać sam aby uniknąć przeszukania. W przeciwnym razie możliwe jest przeszukanie jeńca. W tym miejscu proszę o nie chowanie rzeczy związanych ze scenariuszem w miejscach których przeszukanie jest "kłopotliwe".

Przesłuchiwanie jeńca odbywa się za pomocą gry „kamień, papier, nożyce”. Jeżeli przesłuchujący wygra 5 razy może zadać pytanie na które jeniec może odpowiedzieć tak/nie. Jeżeli przesłuchujący wygra 10 razy może się zadać pytanie szczegółowe np. o pozycję czegoś na mapie, podanie liczebności oddziału, jego ostatnie cele itd. Po wykorzystaniu „wygranych” na zadanie pytania cały proces można zacząć od nowa. UWAGA! Po trzecim zadaniu pytania szczegółowego jeniec umiera (tortury były zbyt intensywne) i wraca na respa.

Możliwa jest egzekucja jeńca poprzez strzał obok niego i komendę „zabity” bądź podobną. W takiej sytuacji resp trwa 15 minut niezależnie od miejsca respowania.

Lokacje: 
Szpital – umożliwia szybszy powrót do gry uśmierconych graczy. 
Zbrojownia – po przejęciu umożliwia korzystanie z pirotechniki (granaty, miny itp. - tylko z rozsądkiem!) 
Biuro + Więzienie - Biuro służy do rozdzielania misji łatwych i słabo płatnych, monitorowania stanów konta każdej organizacji i handlowania. Więzienie służy do wykluczania jeńców z rozgrywki na 1h bądź do czasu wykupienia. Nie może zostać przejęte. Na terenie biura i więzienia obowiązuje zakaz strzelania a wstęp do środka tylko bez magazynków w replikach (w przypadku łamania będą kary pieniężne) 
Radiostacja – Co godzinę daje jedną misję która znacząco może wpłynąć na rozgrywkę i niesie za sobą duże korzyści pieniężne. W radiostacji będzie telefon który zadzwoni o każdej pełnej godzinie. W przypadku kiedy nikt nie odbierze zadanie pojawi się w Biurze. 
Safehouse'y - Miejsca w których nie można strzelać. Stanowią swoiste bazy dla każdej frakcji. Można tam doładować amunicję, zjeść ciepły posiłek i odpocząć. Obowiązuje zakaz atakowania i przejmowania safehouse'ów.



Lista:
1. Jinrei
2. Ufol
3. Żaku
4. gibon
5. Wolves
6. Paula
7. Endriu
8. Rechot
9. Luźny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jubei
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 19:16, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Bede

Ostatnio zmieniony przez jubei dnia Czw 10:01, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rifraf
Blood Raven



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 21:30, 28 Wrz 2011    Temat postu:

postaramy się pojawić w pełnym składzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 10:57, 30 Wrz 2011    Temat postu:

Pewnie reszta trenuje, a później piszą że CSA martwe...
1. Jinrei
2. Ufol
3. Żaku
4. gibon
5. Wolves
6. Paula
7. Endriu
8. Rechot
9. Szuwar
10. Jubi
11. Rifraf
Powrót do góry
rifraf
Blood Raven



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 11:02, 30 Wrz 2011    Temat postu:

1. Jinrei
2. Ufol
3. Żaku
4. gibon
5. Wolves
6. Paula
7. Endriu
8. Rechot
9. Szuwar
10. Jubi
11. rifraf
12. Ulik
13. Bombel
14. Fala
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jubei
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 16:54, 30 Wrz 2011    Temat postu:

1. Jinrei
2. Ufol
3. Żaku
4. gibon
5. Wolves
6. Paula
7. Endriu
8. Rechot
9. Szuwar
10. Jubei
11. rifraf
12. Ulik
13. Bombel
14. Fala

Wezme ze sobą świeżaka - kuzyn mój. Stzrelał cosik ale chyba poza Czewą-będe wiedział wieczorem to napiszę dokładnie. Co do innych osób z BW to nie wiem. Pewnie jeszcze ktoś będzie.
Wolves - nie trenują tylko brandzluja się pod nowe cod3,haha...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jubei
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 21:20, 30 Wrz 2011    Temat postu:

2 pytania organizacyjne:

- czy jest jakieś ograniczenie ammo?
- czy będzie jakieś oznakowanie stron?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ciesla




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa/Raków

PostWysłany: Pią 21:24, 30 Wrz 2011    Temat postu:

brak ograniczenia ammo, oznaczenie stron symboliczne ale bedzie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 5:58, 01 Paź 2011    Temat postu:

panowie bardzo przepraszam ze sie nie wpisujemy ale mamy mały chaos organizacyjny co nieznaczy ze susu nie bedzie zjawimy sie w blizej nieokreslonym składzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oofo




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MAD WOLVES

PostWysłany: Sob 9:26, 01 Paź 2011    Temat postu:

1. Jinrei
2. Ufol
3. Żaku
4. gibon
5. Wolves
6. Paula
7. Endriu
8. Rechot
9. Szuwar
10. Jubei
11. rifraf
12. Ulik
13. Bombel
14. Fala
15. Oofo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oskee




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:42, 01 Paź 2011    Temat postu:

Ja się jeszcze zapytam w ORS, myślę że może będą ze 3 osoby
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ciesla




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa/Raków

PostWysłany: Sob 17:16, 01 Paź 2011    Temat postu:

1. Jinrei
2. Ufol
3. Żaku
4. gibon
5. Wolves
6. Paula
7. Endriu
8. Rechot
9. Szuwar
10. Jubei
11. rifraf
12. Ulik
13. Bombel
14. Fala
15. Oofo
16. Wesoła Ósemka
17. Wesoła Ósemka
18. Wesoła Ósemka
19. Wesoła Ósemka
20. Wesoła Ósemka
21. Wesoła Ósemka
22. Wesoła Ósemka
23. Wesoła Ósemka


Ostatnio zmieniony przez Ciesla dnia Sob 17:16, 01 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jinrei
PAT



Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: From Hell;)

PostWysłany: Sob 18:32, 01 Paź 2011    Temat postu:

Jakieś opaski dla medyków i bandaże we własnym zakresie?;>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dejw




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 18:53, 01 Paź 2011    Temat postu:

1. Jinrei
2. Ufol
3. Żaku
4. gibon
5. Wolves
6. Paula
7. Endriu
8. Rechot
9. Szuwar
10. Jubei
11. rifraf
12. Ulik
13. Bombel
14. Fala
15. Oofo
16. Wesoła Ósemka
17. Wesoła Ósemka
18. Wesoła Ósemka
19. Wesoła Ósemka
20. Wesoła Ósemka
21. Wesoła Ósemka
22. Wesoła Ósemka
23. Wesoła Ósemka
24. Dejw O.R.S.
25. Oskee O.R.S.
może bedzie jeszcze jedna osoba od nas
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ciesla




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa/Raków

PostWysłany: Sob 20:07, 01 Paź 2011    Temat postu:

Bandaże kto ma niech weźmie, będą wielokrotnego użytku więc dużo ich nie potrzeba Smile Sam też coś wezmę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin